close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מחדשים את הבית בצבעי אביב

מערכת שורשכב אדר, תשפ18/03/2020

הדרך הבטוחה ביותר להפוך את הבית שלכם לעליז ומלא שמחת חיים היא לצבוע אותו מחדש. כשהקירות הלבנים כבר מתקלפים, או כשנמאס לכם מאותו צבע ירקרק בהיר בחדר האמבטיה, זה הזמן לבצע חידוש

תגיות:
צילום: shutterstock
כולנו רוצים להוסיף צבע לביתנו, בדרך זו או אחרת. יש התולים תמונות מרהיבות בסלון, אחרים בוחרים וילונות בקפידה ויש שמשלבים גם טפטים. אך הדרך הבטוחה ביותר להפוך את הבית שלכם לעליז ומלא שמחת חיים היא לצבוע אותו מחדש. כשהקירות הלבנים כבר מתקלפים, או כשנמאס לכם מאותו צבע ירקרק בהיר בחדר האמבטיה, זה הזמן לבצע חידוש.

אין כמו צבעי האביב כדי לרענן את הבית
אם אתם מחפשים צבע לקירות פנים עליז ומרענן, אין כמו צבע המזכיר את בואו של האביב. צבעי האביב הופכים את הבית ל"צעיר" ורענן
יותר, והם מתאימים במיוחד לחדרים ומקומות שבהם רוחשת פעילות רבה כמו מטבחים, פינות אוכל או הסלון. בחדרים אלה מתאספת כל המשפחה כדי לאכול ארוחת ערב או לצפות בסרט, ובחדרים האלה אנו מארחים את חברינו ומתעדכנים בנעשה בחיי היום יום.

צבעי האביב משרים עלינו תחושה של נמרצות ומביאים לנו אנרגיות חיוביות. כמובן, כדי ליצור את האווירה האביבית המתבקשת, מומלץ לשלב כמה צבעים מאותה הפלטה. דוגמה לפלטת צבעים כזו יכולה להיות צבעי פסטלים איכותיים כמו תכלת או צהוב חרדל. לצד הצבעים האלה, ניתן להזכיר גם צבעי שמנת, כתום בהיר, ורוד עדין או ירוק בהיר. מומלץ לשלב את הצבעים האלה בטוב טעם, כדי ליצור שילבו עליז אך לא נועז מדיי עבור הבית שלכם.

מה עוד כדאי לדעת על צבעים לבית?
בחירת צבע לבית אינה בחירה קלה, גם אם החלטתם מראש שאתם הולכים על צבעי האביב. אלה כמה דברים שכדאי לדעת לפני שאתם מתחילים לצבוע את הבית לפי הצבעים שבחרתם:
• שילוב בין צבעים עליזים ומרגיעים – צבעים חמים כמו צהוב או כתום נחשבים למעוררי אנרגיה וחיות. אך מכיוון שמדובר בצבעים נועזים יותר, מומלץ לשלב אותם עם הצבעים הקרים המרגיעים יותר כמו תכלת, סגלגל או ירקרק.
• היזהרו מהצבע החום – אף על פי שניתן לשלב את הצבע הזה כצבע האביב, חשוב להשתמש בחום בתבונה. החום מורכב משלושה צבעים: כחול, צהוב ואדום. הוא כולל גוונים רבים, ולא כולם יכולים להשתלב בקלות עם הצבעים האחרים על קירות הבית.
• הצבע שעל הפחית ועל הסטריפ הוא לא תמיד אותו הצבע שעל הקיר – הצבע עשוי להיראות כהה יותר או בהיר יותר כשהוא מונח על הקיר. כמו כן, הגוון שלו תלוי בסוג הקיר וצבעו. צבע מסוים עשוי להיראות בהיר יותר על גבי קיר לבן וכהה יותר על קיר כחול או ירוק. אם הדקויות של הגוונים חשובות לכם, כדאי למרוח דגימה קטנה על הקיר ולראות מה יוצא, לפני שאתם צובעים את כל הקיר.

מדוע לא כדאי לצבוע את הדירה לבד?
אז לאחר שבחרתם לכם את פלטת הצבעים המתאימה, זה הזמן לעבור לעבודה בפועל – צביעת דירה. ישנם אנשים שחושבים שהם יכולים לחסוך כסף בצביעת דירה באופן עצמאי, אך זה לא תמיד נכון משתי סיבות עיקריות. דבר ראשון, צביעת דירה היא תהליך ארוך שלוקח זמן, בייחוד אם החלטתם לצבוע את כל חדרי הבית. מכיוון שרצוי לצבוע את הדירה באור יום, אתם נאלצים לקחת חופש מהעבודה ובכך להפסיד יותר כסף. דבר שני, לא כולם יודעים איך לצבוע את הדירה בדרך הנכונה. צביעה בלתי מקצועית עשויה להתבטא בפגם אסטטי בדירה שיהיה צורך לתקן בהקדם ולהזמין אנשי מקצוע. כך, צביעת דירה באופן עצמאי עלולה להוביל לבזבוז חומרים, זמן וכסף.

צביעת דירה – כמה זה עולה?
מחיר צביעת דירה משתנה בהתאם לשטח שנדרשים לצבוע. לדוגמה, צביעת דירה של 2 חדרים יכולה לעלות כ-1,000 שקלים, בעוד צביעת דירה של 5 חדרים יכולה לעלות כ-1,900 שקלים. מעבר לכך, מחיר צביעת הדירה תלוי גם בצבעים שאתם בוחרים. תוכלו, כמובן, לחסוך בכסף ולבחור בצבעים זולים לבית, אך אתם מסתכנים בכך שהצבעים האלה יהרסו במהרה ויתחילו להתקלף. מוטב לקנות צבעים יקרים יותר, ובלבד שיהיו איכותיים ויחזיקו מעמד לתקופה ארוכה.

מחפשים צבעים לדירה ברמה אחרת? בואו לבחון את מניפת הצבעים של BG PAINT ולהינות מצבעי האביב שאתם אוהבים. מדובר במניפת הצבעים המתקדמת ביותר הקיימת היום. אחד המרכיבים הבולטים יותר של צבעי BG PAINT הוא חומר הפולימר, אשר גורם לצבעים להיות עמידים לאורך זמן רב יותר מהרגיל. לכן תמיד אמרנו: BG PAINT – לבחור נכון!

מוגש כשירות בחסות אקטיביטק – שיווק דיגיטלי
הוסף תגובה
צילום: shutterstock
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה